wtorek, 3 lipca 2018

Ćwiczenie na jędrne pośladki

Moje ulubione ćwiczenie na jędrną pupę. Wykonujemy tyle powtórzeń aż będziemy czuć palenie mięśnia pośladkowego. Następnie 45 sekund przerwy i następna seria. I tak 5 razy. Wasze tyłki będą twarde i jędrne po miesiącu takich ćwiczeń (3 razy w tygodniu). Zaczynamy:




5 komentarzy:

  1. Ćwiczenia nie wyglądają na zbyt skomplikowane, muszę spróbować.
    Znasz może jakieś ćwiczenia na wzmocnienie kręgosłupa?
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na dolny odcinek dobre są pochylenia ze sztangą tylko trzeba pamiętać o prostych plecach. Jeśli nie masz sztangi to inne ćwiczenie które można wykonać w domu - kładziesz się płasko na brzuchu na ziemi, ręce pod brodą, lokcie na boki i podnosisz jednocześnie glowę i nogi i wytrzymujesz tak jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuper. Jak nazywa się ta taśma rozciągliwa, której używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykła guma do ćwiczeń jaką kupisz w każdym sklepie sportowym

      Usuń